torsdag 10 november 2011

Äntligen String


Häromdagen hämtade jag ett efterlängtat paket.
Äntligen kom vi till skott och köpte en stringhylla. Jag har länge velat ha en, men sambon har varit tveksam. Han har skyllt på att vi inte har någon bra plats. Vadå, en stringhylla kan man väl ha på vilken vägg som helst… Så när han nu föreslog en plats i Tv-rummet klickade jag hem en snabbt som tusan (innan han ångrade sig). Tack vare en rabattkod i tidningen RETRO blev det dessutom 20% billigare.
Nu ska den bara upp på väggen. Tyvärr passade sambon så lämpligt på att åka till Stockholm ett par dagar. Eftersom jag inte vill ge mig på att sätta upp den själv, får jag nöja mig med att titta och känna och klämma på den så länge. Och läsa lite i tidningen som följde med i paketet...

3 kommentarer:

  1. Det kommer att bli fin fint när den kommer upp :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh. I love String! Vi har precis satt upp två ärvda String-hyllor här hemma. En i vårt sovrum och en hos Vilmer.

    Kul att du äntligen lämnade en kommentar hos mig då, så jag kunde hitta hit! :)

    SvaraRadera
  3. vi är suuuuupernöjda med våran stringhylla, kommer sääääkerligen bli fler köp ;) tur att man lyckas övertala sina inneboenden ibland, haha!

    SvaraRadera