lördag 31 december 2011

Gott slut!

Nu är snart 2011 slut.
Det har varit ett händelserikt år. Det allra bästa som hände under året var såklart när vår lille Simon kom till världen.

I kväll kommer några vänner till oss.
Vi brukar ha lite nyårsfirande här hemma och vi fortsätter med den traditionen i år med.

Ikväll blir det invigning av mina nya frostade ljuslyktor. Med lite socker på barnmatsburkar så blev det så här mysigt.


Vi har ett riktigt härligt väder i Skåne idag. Frost och solen tittar fram då och då. Hoppas att det håller i sig så att vi får se lite fyrverkeri i natt.
Om vi hinner så blir det en promenad innan gästerna kommer.

Gott Nytt År!

3 kommentarer:

  1. Tusen tack för en trevlig nyårskväll med super god mat och trevligt sällskap!!!
    Hoppas ni inte är alltför trötta idag ; )
    Ha det gott!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack för igår, instämmer med Eva jätte god mat och trevligt sällskap :)
    Hoppas att Simon inte har fått men efter mosters tappra försök att somna honom, hihi!
    Nu ska jag vila ögonen i soffan en stund!

    KramarSara

    Ps. Lyktorna var super fina, måste man ju prova att göra ;) Ds

    SvaraRadera
  3. Så himla smart att "Pimpa" den där IKEA matstolen. Snyggt det blev!

    Sv. Ja stolta är bara förnamnet och så är man dumt nog också liiite ledsen samtidigt för att man undrar vart ens lilla bebis tog vägen? Men det där känslorna måste jag bara komma över för fortsätta växa och utvecklas kommer han ju göra och jag vill verkligen försöka hänga med och njuta av "åkturen" innan jag missar den..haha, vilken metafor jag fick till. Vad kul att din söta lilla Simon börjat ta sig framåt i alla fall. Det brukar lossna lite när de väl fattar grejen med förflyttning. Tack för dina fina kommentarer! Kram/Tina

    SvaraRadera